Wybierz język

Zaawansowane technologicznie świece żarowe do samochodów osobowych

Technologie dwu- i trójstopniowego rozruchu znalazły zastosowanie w odpowiednim, trwałym i ekologicznym rozwiązaniu: zaawansowanych świecach żarowych BERU® (typu GE, GN, GV), które opracowano z myślą o starszych oraz nowoczesnych generacjach silników wysokoprężnych.

high-tech-glow-plugs

Dostosowane do technologii 2- i 3-stopniowego rozruchu


Zaawansowane świece żarowe BERU® z technologią 3-stopniową do nowoczesnych silników wysokoprężnych (typ GE i GN)

GE0105-blauw

Producenci samochodów na całym świecie wybierają innowacyjną technologię trójstopniowego żarzenia, która sprawia, że rozruch jest szybki, niezawodny i przyjazny środowisku. 3-stopniowe świece żarowe BERU® są dostępne w wersji GE i GN.

Opis technologii 3-stopniowej:

  • Faza 1: Nagrzewanie wstępne w chwili włączenia zapłonu
  • Faza 2: Ogrzewanie podczas rozruchu
  • Faza 3: Dogrzewanie – świece żarowe są nadal ogrzewane przez około 3 minuty po uruchomieniu silnika.


Zalety technologii 3-stopniowej:

  • dokładniejsze i cichsze spalanie oleju napędowego;
  • dym z układu wydechowego zredukowany nawet o 40%.


Świece żarowe GE i GN z technologią 2-spiralną są wyposażone w spiralę grzewczą, której zadaniem jest utrzymywanie optymalnej temperatury grzania, oraz w spiralę regulacyjną, która skutecznie zabezpiecza świecę żarową przed przegrzaniem. Dzięki temu świece żarowe BERU® do silników wysokoprężnych są tak niezawodne i trwałe.

Świece żarowe GE są zoptymalizowane pod kątem osiągów. Są to sterowane świece żarowe do silników najnowszej generacji, wyposażonych w programowalny mikrosterownik w module sterującym czasem żarzenia, który precyzyjnie steruje procesem rozruchu.

high-tech steel glow plugs

Cechy świec żarowych BERU® typu GE i GN:

  • Świece żarowe zapewniające szybki rozruch o nowej, smukłej konstrukcji
  • Krótki czas nagrzewania wstępnego: od 2 sekund
  • Niezawodny rozruch (nawet przy -30°C!)
  • Mogą być wykorzystywane do dogrzewania, dzięki czemu są przyjazne dla środowiska: pozwalają zmniejszyć emisję zanieczyszczeń podczas fazy nagrzewania wstępnego nawet o 40%
  • Koniec ze spalaniem stukowym podczas rozruchu zimnego silnika
  • Cicha praca silnika
  • Ochrona silnika podczas rozruchu.

Świece żarowe z technologią 2-stopniową do silników wysokoprężnych starszej generacji (typ GV)

GV852-blauw


BERU® opracowuje i wytwarza wysokiej jakości, niezawodne świece żarowe do silników wysokoprężnych starszej generacji, mając na uwadze jeden cel: sprostać wymaganiom w zakresie nagrzewania wstępnego i wydajności grzania starszych silników wysokoprężnych.

Cechy świec żarowych BERU® do silników wysokoprężnych (typ GV):

  • Niezawodny rozruch zimnego silnika
  • Czas nagrzewania wstępnego: 5-7 sekund
  • Świeca żarowa w technologii 2-spiralnej.

KORZYŚCI W SKRÓCIE

Niezawodne

Niezmienne osiągi i niezawodny rozruch

Uniwersalne

Gama dostosowana na potrzeby 2- i 3-stopniowej technologii grzania

Najnowsza technologia

BERU® spełnia wymagania producentów samochodów na całym świecie, oferując zaawansowane i innowacyjne technologie rozruchu

Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca żarowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.

Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

Nie można znaleźć wyniku.

Incorrect Plate Format.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

Nie można znaleźć numeru VIN.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Wyszukiwarka części

    Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

    Nie można znaleźć wyniku.

    Incorrect Plate Format.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

    Nie można znaleźć numeru VIN.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Twój pojazd
  • Twój silnik

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Twoja część