Wybierz język

Świeca żarowa z czujnikiem ciśnienia

Zoptymalizowana wydajność spalania, zapewniana przez czujnik i układ elektroniczny w trzpieniu grzejnym świecy żarowej, przekłada się na znaczące ograniczenie emisji spalin, które można uzyskać dzięki zastosowaniu odpowiedniej świecy żarowej z czujnikiem ciśnienia.

pressure-sensor-glow-plug

Świeca żarowa BERU® z czujnikiem ciśnienia:
przyszłościowe rozwiązanie z myślą o ochronie środowiska

pressure-sensor-glow-plug-packaging

Wielokrotnie nagrodzona za innowacyjność świeca żarowa BERU® z czujnikiem ciśnienia została zaprojektowana z myślą o jednym określonym celu: jak najlepszego spełnienia wymagań stawianych silnikom wysokoprężnym w zakresie ograniczenia emisji cząstek stałych. Obecne i przyszłe limity emisji spalin dla samochodów z silnikami wysokoprężnymi nakładają drastyczne ograniczenia w zakresie emisji cząstek stałych i tlenku azotu.

 

Właściwości techniczne

 

  • Zoptymalizowane spalanie: świeca żarowa PSG mierzy ciśnienie w komorze spalania za pomocą zintegrowanego czujnika i przesyła dane pomiarowe do układu elektronicznego sterującego silnikiem
  • Zasada działania czujnika: piezorezystancyjny
  • Elastyczny trzpień grzejny umożliwiający przenoszenie ciśnienia
  • Trwały element uszczelniający między korpusem a trzpieniem grzejnym
  • Zminiaturyzowany układ elektroniczny wbudowany w górną część świecy żarowej
  • Kalibracja i programowanie pod kątem indywidualnych potrzeb klienta
  • Zintegrowany koncentryczny wtyk dla przemysłu samochodowego
psg section

1 – świeca

2 – połączenie wysokiego napięcia

3 – płytka drukowana z układem elektronicznym

4 – membrana pomiarowa

5 – korpus świecy żarowej

6 – uszczelka

7 – trzpień grzejny świecy żarowej

psg pressure curves in comparison

Porównanie krzywych ciśnienia

Poniższe krzywe ciśnienia ilustrują przebieg sygnału świecy PSG i sygnału czujnika referencyjnego w komorze spalania silnika na stanowisku testowym.

Dane techniczne


Temperatura robocza:
Zakres ciśnienia:

Czujnik

Zasilanie (Vdd):
Sygnał wyjściowy:
Pasmo:
Dokładność:

Funkcja żarzenia

Prąd po 60 s:
Temperatura po 60 s:
Maks. temperatura:


od -40 do 140°C (maks. 150°C)
od 0 do 200 bar (maks. 210 bar)

 

5,0 V lub 3,3 V
mierzony proporcjonalnie
od 0 do 5 kHz
± 2%

 

< 10 A
> 980°C
1100℃

 

KORZYŚCI W SKRÓCIE

Innowacyjne

Wybiegające w przyszłość, zaawansowane technologicznie rozwiązania i osiągi

Przyjazne dla środowiska

Zoptymalizowane spalanie zapewniające niski poziom emisji cząstek stałych

Unikalne

Unikalne, opatentowane rozwiązania BERU®

Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca żarowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.

Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

Nie można znaleźć wyniku.

Incorrect Plate Format.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

Nie można znaleźć numeru VIN.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Wyszukiwarka części

    Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

    Nie można znaleźć wyniku.

    Incorrect Plate Format.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

    Nie można znaleźć numeru VIN.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Twój pojazd
  • Twój silnik

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Twoja część