Wybierz język

Cewki zapłonowe

Niemiecka technologia w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą BERU® to gwarancja doskonałej konstrukcji naszych cewek zapłonowych.

ignition-coil-rail-ZSE149

Gwarancja wysokiego napięcia i energii zapłonu

Cewki zapłonowe są ważnym elementem układu zapłonowego. Zapewniają one odpowiednią iskrę, która inicjuje cały proces zapłonu. Cewki zapłonowe BERU® zostały opracowywane zgodnie z wymaganiami klientów pod kątem określonych modeli pojazdów, z wbudowanymi układami elektronicznymi lub bez takich układów. Są one produkowane z wykorzystaniem technologii sterowania komputerowego, zgodnie z zasadami najwyższej jakości BERU®, w nowoczesnych fabrykach w Europie, Meksyku i Azji. BERU® zaopatruje producentów OEM w cewki zapłonowe do wielu masowych zastosowań na europejskim rynku.

BERU® oferuje wysokiej jakości, opracowane laboratoryjnie, udoskonalone cewki zapłonowe o zwartej konstukcji, które charakteryzują się wysokim napięciem zapłonu i zajmują niewiele miejsca w komorze silnika.

 

Cewki zapłonowe do układów zapłonowych bez rozdzielacza

BERU® oferuje cewki do w pełni elektronicznych układów zapłonowych

 

Świecowe cewki zapłonowe

pencil-coil-ZSE030

Pojedyncze iskrowe cewki zapłonowe, które nie wymagają przewodów zapłonowych, o następujących cechach:

  • Montowane bezpośrednio na świecy zapłonowej
  • Odporne na wysoką temperaturę
  • Wysokiej jakości materiały zapewniające optymalny stosunek masy do objętości
  • Zależnie od typu pojazdu mogą być wyposażone w moduł elektroniczny.

Listwy cewek zapłonowych

ignition-coil-rail-ZSE149

Listwy cewek zapłonowych BERU® – alternatywa dla cewek świecowych lub wtykowych: zestawienie kilku cewek zapłonowych we wspólnej obudowie z jednym kompaktowym złączem wtykowym, o następujących cechach:

  • Łatwy montaż w silniku
  • Technologia podwójnej lub pojedynczej iskry.

Cewki blokowe

block-ignition-rail-ZSE003

BERU® oferuje wysokiej jakości cewki blokowe o następujących cechach:

  • Odporność na wysokie temperatury
  • Statyczny rozdział wysokiego napięcia
  • Dwuiskrowe cewki zapłonowe, z wbudowanym modułem elektronicznym lub bez, do pojazdów 4-,5- i 6-cylindrowych.

Wtykowe cewki zapłonowe

plug-top-coil-ZS177

Lekkie i praktyczne wtykowe cewki zapłonowe, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych silnikach o małej pojemności, o następujących cechach:

  • Wysoka energia spalania i napięcie zapłonu
  • Odporność na wysoką temperaturę przekładająca się na trwałość i niezawodność
  • Zależnie od typu pojazdu mogą być wyposażone w interfejs tłumienia zakłóceń świecy zapłonowej i moduł elektroniczny

Cewki do układów zapłonowych z rozdzielaczem zapłonu

BERU® wykorzystuje swoją specjalistyczną wiedzę, projektując cewki z rozdzielaczami zapłonu. Wysokie napięcie przechodzi z cewki do rozdzielacza zapłonu. Następnie rozdzielacz zapłonu rozdziela wysokie napięcie na odpowiednie świece zapłonowe.

 

Cewki zapłonowe z pojedynczą iskrą

distributor-ignition-coil-ZSE-001

Charakterystyka:

  • Odporność na wysoką temperaturę
  • Do pojazdów z zapłonem tranzystorowym
  • Wysokiej jakości materiały zapewniające optymalny stosunek masy do pojemności
  • Z zamontowanym lub zintegrowanym modułem elektronicznym.

Kielichowe cewki zapłonowe

cylinder-coil-ZS563

Charakterystyka:

  • Odporność na wysoką temperaturę
  • Obrotowy rozdział wysokiego napięcia
  • Do pojazdów starszych generacji ze sterowanym stykowo zapłonem akumulatorowym
  • Uznane i sprawdzone rozwiązanie.

KORZYŚCI W SKRÓCIE

Przetestowana jakość

Wysokie standardy jakościowe zapewniające bezpieczeństwo pracy nawet w najtrudniejszych warunkach

Jakość OEM

Technologie zapłonu opracowane we współpracy z międzynarodowym przemysłem motoryzacyjnym z wykorzystaniem stuletniego doświadczenia w dziedzinie technologii zapłonu.

Najnowocześniejsza technologia

Zmniejszone zużycie paliwa i emisja spalin dla przy zwiększonej wydajności – BERU® udoskonala układy zapłonowe do silników o mniejszej pojemności (tzw. downsizing)

Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która cewka zapłonowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.

Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

Nie można znaleźć wyniku.

Incorrect Plate Format.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

Nie można znaleźć numeru VIN.

To pole jest wymagane

To pole jest wymagane

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Wyszukiwarka części

    Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu

    Nie można znaleźć wyniku.

    Incorrect Plate Format.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Nieprawidłowy format. Prosimy o wpisanie 17 znaków.

    Nie można znaleźć numeru VIN.

    To pole jest wymagane

    To pole jest wymagane

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Twój pojazd
  • Twój silnik

    Nie znaleziono silnika z podanym kodem lub identyfikatorem.

    Znaleziono więcej niż jeden silnik. Prosimy doprecyzować wyszukiwanie.

    Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Twoja część