Układ szybkiego rozruchu
Poznaj układ szybkiego rozruchu BERU® do silników wysokoprężnych ISS (2-giej generacji): wyposażony w nowy moduł sterujący i dodatkowy kołnierz grzejny, dzięki którym silniki stają się bardziej przyjazne środowisku i emitują mniej szkodliwych substancji podczas zimnego rozruchu.

Zaawansowany, szybki i przyjazny środowisku

Dzięki układowi szybkiego rozruchu BERU® (ISS) silniki wysokoprężne uruchamiają się równie szybko i niezawodnie jak silniki benzynowe, nawet w bardzo niskich temperaturach.
Umożliwiają to zoptymalizowane świece żarowe i elektroniczny moduł sterowania, który indywidualnie dostosowuje czas żarzenia i napięcie poszczególnych świec żarowych. W ten sposób układ ISS pozwala trwale zapewnić bezpieczny proces spalania.
Cechy układu szybkiego rozruchu BERU® (ISS):
- Krótki czas nagrzewania (do 1100°C w ciągu 2 sekund!)
- Bezpieczny rozruch nawet w temperaturze -25℃
- Elektronicznie sterowane nagrzewanie wstępne, rozruchowe i dogrzewanie
- Stabilne obroty na biegu jałowym
- Ograniczenie do minimum emisji zanieczyszczeń i zużycia paliwa w fazie nagrzewania
- Specjalnie zaprojektowany układ do silników z bezpośrednim wtryskiem
- Zgodność z pokładowymi układami diagnostycznymi
- Spełnia najnowsze wymagania surowych standardów EURO w zakresie redukcji zanieczyszczeń.

Układ szybkiego rozruchu BERU® (ISS) drugiej generacji do silników wysokoprężnych z nowym modułem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia jeszcze większe ograniczenie zużycia paliwa i emisji spalin.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Przyjazne dla środowiska
Spełnia najnowsze wymagania surowych standardów EURO w zakresie redukcji zanieczyszczeń, ograniczając emisję szkodliwych substancji.
Szybkość działania
Technologia ISS umożliwia niezawodny i prawie tak szybki rozruch silników wysokoprężnych, jak silników benzynowych.
Ulepszony system
Układ szybkiego rozruchu drugiej generacji do silników wysokoprężnych z nowym modułem sterującym i dodatkowym kołnierzem grzejnym zapewnia jeszcze większe ograniczenie zużycia paliwa i emisji spalin
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, który układ szybkiego rozruchu jest najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część