Świece żarowe do pojazdów użytkowych i zastosowań przemysłowych
BERU® oferuje wysokiej jakości rozwiązania zapłonowe, przystosowane do pojazdów dostawczych i ciężarowych oraz różnorodnych zastosowań przemysłowych. Zobacz, które z naszych produktów będą odpowiednie do Twoich potrzeb.

Kompleksowa jakość i niezawodność
Świeca żarowa do płomieniowych układów rozruchowych (typ GF)

Specjalnym rozwiązaniem do pojazdów użytkowych jest technologia płomieniowego układu rozruchowego BERU® do silników wysokoprężnych. Zapewnia ona niezawodność, wygodę i przyjazny środowisku rozruch silnika.
Cechy technologii płomieniowych świec żarowych:
- Szybki rozruch nawet w niskich temperaturach
- Krótki czas wstępnego nagrzewania (tylko 15-20 sekund)
- Długi czas dogrzewania (do 6 minut)
- Wszechstronność: dostępność wersji 12 V i 24 V
- Gama produktów dostosowanych do różnych typów silników.
Płomieniowa świeca żarowa (do pojazdów użytkowych)
Technologię płomieniowej świecy żarowej BERU® opracowano z myślą o połączeniu doświadczenia BERU® i niemieckiej technologii w celu zapewnienia szybkiego, niezawodnego i stabilnego rozruchu zimnego silnika w pojazdach użytkowych. Ponadto technologia płomieniowych układów rozruchowych zapewnia niezawodny rozruch, który chroni silniki wysokoprężne pojazdów ciężarowych nawet w niskich temperaturach.
Cechy płomieniowej świecy żarowej BERU® do pojazdów użytkowych:
- Szybki i niezawodny rozruch zimnego silnika nawet w niskich temperaturach
- Zoptymalizowane spalanie
- Mniejsza emisja zanieczyszczeń podczas fazy nagrzewania
- Szybkie nagrzewanie
- Długa żywotność
- Układ szybkiego rozruchu (ISS) 2. generacji zapewnia lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Świece żarowe do ogrzewań postojowych (GH)

Coraz więcej kierowców na całym świecie korzysta z zalet dodatkowych ogrzewań postojowych, które sprawdzają się szczególnie zimą. Świece żarowe BERU® typu GH sprawiają, że nawet w bardzo niskich temperaturach wnętrze samochodu jest przyjemnie ciepłe i nie trzeba skrobać szyb.
Cechy świec BERU® do ogrzewań postojowych:
- Świeca żarowa z trzpieniem lub spiralą
- Świece spełniające wymogi ogrzewań postojowych w samochodach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.
Świeca żarowa ze spiralą drucianą jako elementem grzejnym (typ GD)

Starsze pojazdy z silnikami wysokoprężnymi (traktory, ciągniki siodłowe i maszyny budowlane), a także silniki stacjonarne, wymagają świec żarowych ze spiralą drucianą (typu GD). Świece te, znane również jako świece żarowe lub elementy grzejne starej generacji, wytwarzają ciepło potrzebne do rozruchu za pomocą spirali grzejnej pełniącej funkcję elementu grzejnego.
Właściwości techniczne:
- Spirala druciana jako element grzejny
- Wytrzymała konstrukcja
- Odporność na wysoki poziom drgań
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Wytrzymałe
Stabilne nawet w najtrudniejszych warunkach dzięki niemieckiej myśli technicznej i komponentom wysokiej jakości
Niezawodne
Łatwy i niezawodny rozruch zimnego silnika
Dostosowane do indywidualnych potrzeb
Zaprojektowane i wyprodukowane by spełniać wymagania różnych typów silników
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca żarowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część