Zaawansowane technologicznie świece żarowe do samochodów osobowych
Technologie dwu- i trójstopniowego rozruchu znalazły zastosowanie w odpowiednim, trwałym i ekologicznym rozwiązaniu: zaawansowanych świecach żarowych BERU® (typu GE, GN, GV), które opracowano z myślą o starszych oraz nowoczesnych generacjach silników wysokoprężnych.

Dostosowane do technologii 2- i 3-stopniowego rozruchu
Zaawansowane świece żarowe BERU® z technologią 3-stopniową do nowoczesnych silników wysokoprężnych (typ GE i GN)

Producenci samochodów na całym świecie wybierają innowacyjną technologię trójstopniowego żarzenia, która sprawia, że rozruch jest szybki, niezawodny i przyjazny środowisku. 3-stopniowe świece żarowe BERU® są dostępne w wersji GE i GN.
Opis technologii 3-stopniowej:
- Faza 1: Nagrzewanie wstępne w chwili włączenia zapłonu
- Faza 2: Ogrzewanie podczas rozruchu
- Faza 3: Dogrzewanie – świece żarowe są nadal ogrzewane przez około 3 minuty po uruchomieniu silnika.
Zalety technologii 3-stopniowej:
- dokładniejsze i cichsze spalanie oleju napędowego;
- dym z układu wydechowego zredukowany nawet o 40%.
Świece żarowe GE i GN z technologią 2-spiralną są wyposażone w spiralę grzewczą, której zadaniem jest utrzymywanie optymalnej temperatury grzania, oraz w spiralę regulacyjną, która skutecznie zabezpiecza świecę żarową przed przegrzaniem. Dzięki temu świece żarowe BERU® do silników wysokoprężnych są tak niezawodne i trwałe.
Świece żarowe GE są zoptymalizowane pod kątem osiągów. Są to sterowane świece żarowe do silników najnowszej generacji, wyposażonych w programowalny mikrosterownik w module sterującym czasem żarzenia, który precyzyjnie steruje procesem rozruchu.

Cechy świec żarowych BERU® typu GE i GN:
- Świece żarowe zapewniające szybki rozruch o nowej, smukłej konstrukcji
- Krótki czas nagrzewania wstępnego: od 2 sekund
- Niezawodny rozruch (nawet przy -30°C!)
- Mogą być wykorzystywane do dogrzewania, dzięki czemu są przyjazne dla środowiska: pozwalają zmniejszyć emisję zanieczyszczeń podczas fazy nagrzewania wstępnego nawet o 40%
- Koniec ze spalaniem stukowym podczas rozruchu zimnego silnika
- Cicha praca silnika
- Ochrona silnika podczas rozruchu.
Świece żarowe z technologią 2-stopniową do silników wysokoprężnych starszej generacji (typ GV)

BERU® opracowuje i wytwarza wysokiej jakości, niezawodne świece żarowe do silników wysokoprężnych starszej generacji, mając na uwadze jeden cel: sprostać wymaganiom w zakresie nagrzewania wstępnego i wydajności grzania starszych silników wysokoprężnych.
Cechy świec żarowych BERU® do silników wysokoprężnych (typ GV):
- Niezawodny rozruch zimnego silnika
- Czas nagrzewania wstępnego: 5-7 sekund
- Świeca żarowa w technologii 2-spiralnej.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Niezawodne
Niezmienne osiągi i niezawodny rozruch
Uniwersalne
Gama dostosowana na potrzeby 2- i 3-stopniowej technologii grzania
Najnowsza technologia
BERU® spełnia wymagania producentów samochodów na całym świecie, oferując zaawansowane i innowacyjne technologie rozruchu
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca żarowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część