Cewki zapłonowe
Niemiecka technologia w połączeniu ze specjalistyczną wiedzą BERU® to gwarancja doskonałej konstrukcji naszych cewek zapłonowych.

Gwarancja wysokiego napięcia i energii zapłonu
Cewki zapłonowe są ważnym elementem układu zapłonowego. Zapewniają one odpowiednią iskrę, która inicjuje cały proces zapłonu. Cewki zapłonowe BERU® zostały opracowywane zgodnie z wymaganiami klientów pod kątem określonych modeli pojazdów, z wbudowanymi układami elektronicznymi lub bez takich układów. Są one produkowane z wykorzystaniem technologii sterowania komputerowego, zgodnie z zasadami najwyższej jakości BERU®, w nowoczesnych fabrykach w Europie, Meksyku i Azji. BERU® zaopatruje producentów OEM w cewki zapłonowe do wielu masowych zastosowań na europejskim rynku.
BERU® oferuje wysokiej jakości, opracowane laboratoryjnie, udoskonalone cewki zapłonowe o zwartej konstukcji, które charakteryzują się wysokim napięciem zapłonu i zajmują niewiele miejsca w komorze silnika.
Cewki zapłonowe do układów zapłonowych bez rozdzielacza
BERU® oferuje cewki do w pełni elektronicznych układów zapłonowych
Świecowe cewki zapłonowe

Pojedyncze iskrowe cewki zapłonowe, które nie wymagają przewodów zapłonowych, o następujących cechach:
- Montowane bezpośrednio na świecy zapłonowej
- Odporne na wysoką temperaturę
- Wysokiej jakości materiały zapewniające optymalny stosunek masy do objętości
- Zależnie od typu pojazdu mogą być wyposażone w moduł elektroniczny.
Listwy cewek zapłonowych

Listwy cewek zapłonowych BERU® – alternatywa dla cewek świecowych lub wtykowych: zestawienie kilku cewek zapłonowych we wspólnej obudowie z jednym kompaktowym złączem wtykowym, o następujących cechach:
- Łatwy montaż w silniku
- Technologia podwójnej lub pojedynczej iskry.
Cewki blokowe

BERU® oferuje wysokiej jakości cewki blokowe o następujących cechach:
- Odporność na wysokie temperatury
- Statyczny rozdział wysokiego napięcia
- Dwuiskrowe cewki zapłonowe, z wbudowanym modułem elektronicznym lub bez, do pojazdów 4-,5- i 6-cylindrowych.
Wtykowe cewki zapłonowe

Lekkie i praktyczne wtykowe cewki zapłonowe, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych silnikach o małej pojemności, o następujących cechach:
- Wysoka energia spalania i napięcie zapłonu
- Odporność na wysoką temperaturę przekładająca się na trwałość i niezawodność
- Zależnie od typu pojazdu mogą być wyposażone w interfejs tłumienia zakłóceń świecy zapłonowej i moduł elektroniczny
Cewki do układów zapłonowych z rozdzielaczem zapłonu
BERU® wykorzystuje swoją specjalistyczną wiedzę, projektując cewki z rozdzielaczami zapłonu. Wysokie napięcie przechodzi z cewki do rozdzielacza zapłonu. Następnie rozdzielacz zapłonu rozdziela wysokie napięcie na odpowiednie świece zapłonowe.
Cewki zapłonowe z pojedynczą iskrą

Charakterystyka:
- Odporność na wysoką temperaturę
- Do pojazdów z zapłonem tranzystorowym
- Wysokiej jakości materiały zapewniające optymalny stosunek masy do pojemności
- Z zamontowanym lub zintegrowanym modułem elektronicznym.
Kielichowe cewki zapłonowe

Charakterystyka:
- Odporność na wysoką temperaturę
- Obrotowy rozdział wysokiego napięcia
- Do pojazdów starszych generacji ze sterowanym stykowo zapłonem akumulatorowym
- Uznane i sprawdzone rozwiązanie.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Przetestowana jakość
Wysokie standardy jakościowe zapewniające bezpieczeństwo pracy nawet w najtrudniejszych warunkach
Jakość OEM
Technologie zapłonu opracowane we współpracy z międzynarodowym przemysłem motoryzacyjnym z wykorzystaniem stuletniego doświadczenia w dziedzinie technologii zapłonu.
Najnowocześniejsza technologia
Zmniejszone zużycie paliwa i emisja spalin dla przy zwiększonej wydajności – BERU® udoskonala układy zapłonowe do silników o mniejszej pojemności (tzw. downsizing)
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która cewka zapłonowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część