Przerywacze
Wysokiej jakości części zamienne do konwencjonalnych układów zapłonowych z cewką zapłonową i tranzystorowych układów zapłonowych sterowanych stykowo.
Specjalistyczna wiedza BERU® zastosowana w przerywaczach
Zestawy styków zapłonowych znane są również pod nazwą przerywaczy. Przerywacze służą do przełączania głównego obwodu cewki zapłonowej lub prądu sterującego do tranzystora.
Przerywacze BERU® charakteryzują się następującymi cechami:
- Jakość OE pod względem wydajności i konstrukcji
- Wolframowe styki
- Blok ślizgowy, stalowa sprężyna, elementy izolacyjne i postawa styków z odpowiednio dobranych materiałów wysokiej jakości
- W niektórych wersjach w zestawie kapsułka ze smarem do smarowania bloku ślizgowego.
Różne warianty techniczne:
P = poliamidowy blok ślizgowy: odporny na ścieranie, aby zapewnić jednakowy punkt wyprzedzenie zapłonu
V = wentylowane styki dla zapewnienia wysokich przebiegów
S = śruba mocująca dla ułatwienia montażu
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Wysoka jakość
Jakość OE pod względem wydajności i konstrukcji
Dostosowane do indywidualnych potrzeb
Dostępne w różnych wersjach
Wytrzymałe
Odpowiednio dobrane materiały i doskonała technologia zapewniają wysokie osiągi i długotrwałą wydajność
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, który przerywacz jest najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część