Moduł zapłonowy
Firma BERU® stworzyła zaawansowaną technologicznie, wysokiej jakości część zamienną zastępując rozwiązania wykorzystujące przerywacze. Zapewnia ona niezawodny rozdział napięcia.
Niezawodny rozdział napięcia
Moduł zapłonowy służy do regulacji natężenia prądu i kąta wyprzedzenia zapłonu w tranzystorowych układach zapłonowych z wykorzystaniem czujnika Halla lub czujnika indukcyjnego. Moduł zapewnia niezawodny rozdział napięcia w nowoczesnych układach zapłonowych z rotacyjnym rozdziałem wysokiego napięcia. W starszych, konwencjonalnych układach z cewką zapłonową zadanie to było realizowane przez przerywacz.
Właściwości techniczne
- Produkty przetestowane w ośrodkach BERU® o jakości OE
- Ochrona przed korozją połączeń i obudowy
- Duża wytrzymałość na wysokie temperatury oznacza większą niezawodność działania
- Wersje z płytkami chłodzącymi lub pastą przewodzącą ciepło.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Niezawodne
Odporne na wysokie temperatury i zabezpieczone przed korozją
Wysoka jakość
Części jakości OE zapewniające oczekiwane parametry
Uniwersalna oferta
Warianty w ofercie obejmują dodatkowe zaawansowane funkcje techniczne
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, który moduł zapłonowy jest najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część