Czujniki prędkości
Czujniki prędkości BERU®, zaprojektowane we współpracy z przemysłem motoryzacyjnym i na jego potrzeby, zapewniają pomiary z doskonałą precyzją.
Precyzja i niezawodność
Czujniki prędkości BERU® są wykorzystywane do precyzyjnego pomiaru prędkości obrotowej w układach sterowania silnikiem (wał korbowy, wałek rozrządu), przekładniach (prędkość jazdy i odbioru mocy) i układach ABS (prędkość kół).
Czujniki prędkości BERU® są dostępne w 2 wersjach:
- Czujnik indukcyjny: metoda pomiarowa, w której cewka mierzy zmiany pola magnetycznego wywołane przez geometrię zęba/szczeliny. Ruch obrotowy koła zębatego indukuje napięcie w cewce. Potrzebne pole magnetyczne jest wytwarzane przez wbudowany magnes stały. Prędkość obrotowa koła nadajnika określa amplitudę i częstotliwość indukowanego napięcia przemiennego.
- Czujnik Halla: elementem czujnikowym regulatora prędkości jest statyczny lub dynamiczny układ „Hall-IC”, który uzyskuje swoją polaryzację z magnesu stałego (polaryzacja zaporowa). Zasada pomiaru w oparciu o „efekt Halla”. Czyjnik Halla ocenia gęstość strumienia magnetycznego na płytkach hallotronowych i przyporządkowuje je przez układ analizujący do poszczególnych stanów przełączeń (wysoki/niski). Jeśli koło zębate przesuwa się obok czujnika, sygnał czujnika obrazuje geometrię zęba. Amplitudy sygnału są w znacznej mierze niezależne od prędkości i odległości od koła zębatego, co daje wyraźną przewagę nad układami indukcyjnymi. Ponadto wysoki stopień integracji czujników hallotronowych umożliwia zastosowanie inteligentnych czujników, wyposażonych np. w funkcje samokalibracji.
WERSJE:
- Czujniki indukcyjne z magnesem trwałym lub bez
- Czujniki hallotronowe z funkcją wykrywania kierunku obrotów
- Czujniki hallotronowe z interfejsem 2-przewodowym.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Dostosowane do indywidualnych potrzeb
Czujniki opracowane we współpracy z branżą motoryzacyjną i pod kątem jej potrzeb
Wysoka precyzja
Niemiecka precyzja i doświadczenie BERU® zapewniają wysokiej jakości czujniki do samochodów
Wyjątkowa niezawodność
Zaawansowana technologia, z modułami sterującymi i czujnikami pomiarowymi, zapewniająca wysoką precyzję
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, który czujnik jest najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część