Czujniki temperatury
Poznaj czujniki temperatury BERU® do precyzyjnego pomiaru temperatury otoczenia oraz czujniki wysokotemperaturowe BERU® (HTS) – specjalnie przystosowane do temperatur w zakresie od -40°C do 950°C.
Precyzja i niezawodność
Czujniki wysokotemperaturowe (HTS) BERU® są wykorzystywane do precyzyjnego pomiaru temperatury otoczenia w następujących zastosowaniach:
- Silnik i skrzynia biegów: paliwo, płyn chłodzący, olej, powietrze
- Układy wydechowe
- Dodatkowe nagrzewnice.
Możesz oczekiwać:
- Wysokiej trwałości.
- Uniwersalność w zakresie pomiarowym od -40°C do 950°C.
Zasada pomiaru:
Czujnik mierzy temperaturę przy użyciu rezystora zależnego od temperatury – np. termistora typu NTC lub cienkowarstwowego platynowego rezystora. Charakterystyka rezystora zapisana w module sterującym umożliwia obliczanie temperatury.
WERSJE:
- Czujnik wysokotemperaturowy (HTS)
- Czujniki zminiaturyzowane.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Dostosowane do indywidualnych potrzeb
Czujniki opracowane we współpracy z branżą motoryzacyjną i pod kątem jej potrzeb
Wysoka precyzja
Niemiecka precyzja i doświadczenie BERU® zapewniają wysokiej jakości czujniki do samochodów
Niezawodne
Zaawansowana technologia, z modułami sterującymi i czujnikami pomiarowymi, zapewniająca wysoką precyzję
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, który czujnik jest najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część