Świeca zapłonowa Isolator
Oto niezawodne, wysokiej jakości rozwiązanie na potrzeby obsługi serwisowej i naprawy dwusuwowych i starszych jednostek napędowych. BERU® wywiązuje się z obietnicy sprostania wymaganiom tych specyficznych silników, oferując trwałą święcę zapłonową do silników 2-suwowych.
Odpowiedź BERU® na potrzeby silników 2-suwowych
Dwusuwowe i starsze jednostki napędowe oznaczają tylko jedno: duże obciążenie świec zapłonowych. Naturalną odpowiedzią BERU® jest solidna, wysokiej jakości i niezawodna świeca zapłonowa, która sprosta tym wymaganiom. Jest ona przeznaczona do starszych modeli samochodów z silnikami dwusuwowymi, a także motocykli MZ i innych starszych marek, którym zapewnia stabilny i niezawodny zapłon.
Świeca zapłonowa BERU® Isolator:
- Niezawodny i stabilny zapłon
- Odporne na zużycie elektrody do pojazdów z silnikami dwu- i czterosuwowymi
- Optymalne, przyjazne dla środowiska spalanie
- Sprawdzone materiały: trwały materiał ceramiczny z odporną na erozję środkową i boczną elektrodą
- Długa żywotność, wysoka niezawodność.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Wytrzymałe
Materiały o dowiedzionej odporności na zużycie i wysokie temperatury
Przyjazne dla środowiska
Niższe zużycie paliwa
Trwałe
Dłuższa żywotność i wydajność
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca zapłonowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część