Świeca zapłonowa Ultra Plus Titan
Poznaj kompaktową gamę najwyższej jakości świec zapłonowych BERU® Ultra Plus Titan, które łączą wiedzę z dziedziny motoryzacji i innych obszarów z wieloletnim doświadczeniem BERU®, aby zapewniać doskonałe osiągi.
Technologia Formuły 1 w połączeniu z doświadczeniem BERU®
Zaawansowane rozwiązania dla zapewnienia doskonałych osiągów:
- zaawansowana technologia z Formuły 1 zapobiegająca przeskokom iskry.
- Opornik FISS zapewniający płynną pracę silnika na biegu jałowym dzięki stałemu napięciu świecy zapłonowej i lepszemu chłodzeniu.
- Cienkościenna środkowa elektroda z miedzianym rdzeniem dla zapewnienia doskonałego odprowadzanie ciepła i dłuższej żywotności świecy.
- Długi stożek i szerokie gniazdo izolatora dla zapewnienia szerokiego zakresu cieplnego. Długi stożek izolatora, który jest odporny na osadzanie się nagaru, i powiększone gniazdo izolatora wpływają na lepsze odprowadzenie ciepła przy dużych obciążeniach cieplnych.
- Większy odstęp między elektrodami dla zapewnienia lepszych osiągów. Świeca Ultra Plus Titan zapewnia zupełnie nowe odczucie osiągów pojazdu w całym okresie eksploatacji i efektywny proces spalania, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji spalin.
- Miedziany rdzeń.
- Wielorowkowa boczna elektroda Poly-V ze stopu tytanu zapewnia niskie napięcie, które przekłada się na większą niezawodność zapłonu i lepszy przeskok iskry, a także większą odporność na erozję materiału.
1 – dłuższy stożek i powiększone gniazdo izolatora dla zapewnienia szerszego zakresu cieplnego
Dłuższy stożek i powiększone gniazdo izolatora zapewniają lepsze odprowadzenie ciepła.
2 – duży odstęp między elektrodami zapewnia lepszą wydajność
Opracowaliśmy świece Ultra Plus Titan z myślą o optymalnym działaniu przez cały okres eksploatacji, tak aby silnik zawsze pracował jak nowy i zużywał mniej paliwa.
3 – cienkościenna środkowa elektroda dla zapewnienia lepszego odprowadzania ciepła
Dzięki cienkim ściankom miedziany rdzeń elektrody znajduje się bliżej powierzchni. Pozwala to na lepsze utrzymywanie ciepła przy niskim obciążeniu oraz jego wydajne odprowadzanie przy wyższych obrotach. Ogranicza to zużycie i wydłuża żywotność świecy zapłonowej.
4 – miedziany rdzeń
- Silniki wolnossące: w celu zapewnienia optymalnego działania środkowa elektroda została wykonana z laserową precyzją (UTP 1-9).
- Silniki turbodoładowane: platynowa środkowa elektroda zapewnia maksymalne osiągi silnika (UTP10P-18P).
5 – konstrukcja opornika FISS zapewnia bardziej płynną pracę silnika na biegu jałowym
Doskonałe odprowadzenie ciepła i brak wahań napięcia na biegu jałowym dzięki konstrukcji opornika FISS (Fired in Suppressor Seal).
6 – technologia z Formuły 1 zapobiega przeskokom iskry po powierzchni izolatora
Świeca Ultra Plus Titan z technologią wykorzystywaną w Formule 1 zapewnia niezawodne działanie i wodoszczelną izolację, która zapobiega zwarciu.
7 – wielorowkowa elektroda Poly-V ze stopu tytanu
Kuta wielorowkowa boczna elektroda, która wymaga niskiego napięcia, zapewnia niezawodny zapłon i doskonały przeskok iskry. Stop niklowo-tytanowy zabezpiecza świecę zapłonową przed korozją.
KORZYŚCI W SKRÓCIE
Wysokie pokrycie rynku
Przy zaledwie 18 numerach referencyjnych gama świec zapłonowych Ultra Plus Titan obejmuje 90% europejskiego parku samochodowego*
*Źródło: F-M PI/TecDoc
(www.tecalliance.net/en/company)
Wiodąca technologia
BERU® połączyło wiedzę z dziedziny motoryzacji i innych obszarów z technologią Formuły 1, aby stworzyć doskonałą świecę do najbardziej wymagających silników.
Lepsze osiągi
Idealna szczelina między elektrodami, wielorowkowa elektroda Poly-V ze stopu tytanu i technologia z Formuły 1 – wszystko po to, aby zapewnić jeszcze lepsze osiągi
Skorzystaj z naszej wyszukiwarki części i sprawdź, która świeca zapłonowa jest najlepiej dostosowana do Twoich potrzeb.
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik | Nr silnika | Rodzaj paliwa | Średnica | Suw | Cylindry | CC | kW/PS | Aspiracja | Zawory |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ engine.make }} {{ engine.code }} | {{ engine.tecdoc_id || "-" }} | {{ engine.fuel_type || "-" }} | {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm | {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm | {{ engine.cylinder_count || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} | {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} | {{ engine.aspiration_type || "-" }} | {{ engine.valve_count || "-" }} |
Wyszukiwarka części
Znajdź części do poprzednio wprowadzonego pojazdu
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} Axle tabTwój pojazd
-
Twój silnik
Silnik Nr silnika Rodzaj paliwa Średnica Suw Cylindry CC kW/PS Aspiracja Zawory {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }} -
Twoja część